FITNESS TIME – Czyli jak dobrać strój do ćwiczeń

2
27

 

Z dnia na dzień kolejne marki odzieżowe oraz domy mody, przedstawiają klientom swoje kolekcje wiosenne. Zanim jednak z dumą wskoczymy w kwiecistą sukienkę lub spódniczkę odsłaniającą nogi, warto zadbać o wysmuklenie naszego ciała. Okres zimowo-świąteczny wyjątkowo sprzyja podjadaniu i nie liczeniu kalorii, dlatego pod koniec zimy nie jedna Pani narzeka na większą wagę oraz cellulit. Ponieważ pogoda nie sprzyja jeszcze biegaczom, doskonałym rozwiązaniem będą zajęcia Fitnessu. Wybór ćwiczeń jest naprawdę bogaty. Dynamiczny Step, rozluźniające Pilates, Stretching oraz TBC i BPU dla Pań pragnących wyrzeźbić konkretne partie ciała, w tym: brzuch, uda i pośladki. Dla bardziej roztańczonych, świetnym rozwiązaniem będzie energetyczna Zumba, bijąca ostatnio rekordy popularności.

Jak ubrać się na fitness? Przede wszystkim stawiamy na komfort i wygodę. Nie zapominajmy jednak, że podczas ćwiczeń też możemy wyglądać modnie, kobieco i… sexy!  Oto nasze propozycje:


Zamiast klasycznego T-shirta wybierzmy bardziej nowoczesny krój. Nie zapominajmy też o energetyzującym kolorze. Już od samego patrzenia chce się ćwiczyć!

.

Spodnie do ćwiczeń przede wszystkim nie powinny krępować ruchów. Dokonując wyboru zwróćmy uwagę na ich materiał. Powinien być elastyczny, pozwalać skórze oddychać oraz dobrze wchłaniać wilgoć. Co do kroju, mamy do wyboru zarówno długie i krótkie legginsy, szerokie pumpy oraz dopasowane na wysokości bioder dresy.

Komentarze